Dan före dopparedan!


Har inte hunnit skriva så mycket på bloggen, mycket julstök nu...

Häromdagen så blev det lite julbak minsann, lussebullar och dem blev jätte goda!
Skönt att man har en matberedare, som vi köpte förra året eftersom vi fick presentkort och tänkte att det är bra att ha! Den har kommit till användning nu!


                    Före                                                            Efter

Vi har också hunnit koka två julskinkor och griljerat dom också!



På onsdagsförmiddagen körde Tommy in mig till stan för att jag skulle plocka mina ögonbryn hos Maria på Fem sinnen. Åkte också upp till A6 för att fixa Tommys julklapp, det var riktigt mycket folk däruppe... 
Tommy & Tuva satt kvar i bilen o väntade på mig.

Tuva med sin "Tommy Hilfiger" jacka från Kosta Outlet!


Ïgår bestämde sig Tommy för att gå upp på taket och skotta ner all snö! Är riktigt stolt över honom, det tog ca 2 timmar att få ner all denna snö på backen...

"Tommy På Taket"!

Medans Tommy fick ner all snö, drog jag runt lilla Tuva på pulkan fram o tillbaka. Hon tycker om fart & fläkt! Så det gick undan minsann... Vi har skottat en gång runt altandäcket så det var perfekt att dra runt henne där också, för där var ett litet gupp så där skrattade vi extra mycket när vi åkte över med pulkan:) Vi var inte ute så länge eftersom det var rätt så kallt ute, så vi gick in o värmde oss. Tuva sov lite efter pulkaåkningen och medans hon sov passade jag på att börja julstäda!





Nu är Tommy uppe på A6 o fixa julklapp till mig och trängs bland alla andra människor som är ute i sista minuten...
Ikväll kommer Tommys familj ner från Karlstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0