Första December


På morgonen fick Tuva sin "Hello Kitty" chokladkalender. Hon öppnade lucka nummer ett och gav chokladen till mig, snäll dotter man har;)hehe. Julkalendern var god att tugga på istället för chokladen, tyckte iaf Tuva!!!


                           
 
På förmiddagen bakade jag & Tuva en saffranskaka(är som en sockerkaka fast med saffran i). Tuva tyckte det var spännande med ugnen, att hon såg sig själv där! När kakan var klar efter ca 30 min i ugnen, smakade vi av den. Resultatet blev mycket väl godkänt :) Tuva tyckte om att vara med att baka i köket men det tog på de små krafterna och då gick Tuva o la sig i sin säng o somnade med en gång...ZzzZzzZzz... Armarna upp, sover så gott...sötis♥

                      


Kommentarer
Postat av: Hanna

fin dotter du har!!! och bloggen med! jätte fin!

nu har jag meed skaffat en, haha långt ifrån din fina, jag vet juh inte hur man gör ;)

MÅSTE ses snart! kram

2010-12-02 @ 11:18:19
URL: http://leahsanden.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0