Dagarna som bara försvinner...

Häromdagen var Jenny här för att fixa Tommy och mitt hår. Förra gången gjorde jag mörka slingor i mitt hår men denna gången blev det ljusa igen. Tycker bättre om att vara ljus i håret än mörkt. Jag känner mig piggare faktiskt...
Tuva var rätt pigg på tisdagskvällen och fick vara upp lite längre än vanligt. Hon har ju också lite hår, tänk när hon ska börja klippa sig..hoppas det dröjer ett tag!


Igår var vi och besökte Tuvas mormor inne i stan.
Mormorn tyckte hon hade fin mössa på sig, sin leopardmönstrade!


Tuva på mormors säng, ser helnöjd ut!

Vid fyra tiden åkte vi o hämtade Tommy på jobbet. Efter vi hade matat Tuva och gått ut med Ludde, blev det en sväng upp till A6. Vi fixade dem sista julklapparna...så härligt! Jag hittade också kläder till julafton på MQ, men först hade dem inte min storlek så fick åka ner på stan till MQ. Har ju inte varit inne på MQ efter dem har flyttat, stort det har blivit, nästan dubbelt så stort än förut. Känns som man har lite kontroll denna jul, bara julmaten som ska inhandlas...

Tomten har visst varit tidig i år...

Igår kväll kom också tjejen som sålde jultidningar till oss. Hon är så söt och pratig:) Vi hade beställt två böcker om trädgård och hus och en pekbok till Tuva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0