En kväll hos mormor

Igår var Tommy på Elmia med sitt jobb och åt julbord.
Tuva o jag begav oss mot hennes mormor igår eftermiddag!
Jenni och hon hade bakat "mjukpepparkaka", den smakade bra till fikat!

Tuva i sin stol hos mormor med sin varma tröja från HM

På kvällen hämtade jag mat från Pallas Athena, det är ju så himla gott. Man bli lika proppmätt varje gång man äter därifrån! Jag var också inne en sväng på Hemmakväll och köpte lösgodis till idolfinalen!

Tuva hade på sig sin guldiga "Hello Kitty" klänning från HM, sin galaklänning inför nobellmiddagen;)hehe! Hon fick nöja sig med gröt men det är ju hur mumsigt som helst! Hon ska äta själv, en fin liten dam...o så ut med tungan:)
Tuva fick vara uppe lite längre idag, kollade också på idol! Jag tyckte det var synd att inte Minnah vann faktiskt =/



Tuva fick en tidig julklapp av sin mormor igår. En jätte söt pyjamas "Alfons Åberg", fast det var "Milla" tryckt på framsidan. Rosa såklart med hjärtan på!
En trött liten Tuva som tycker om att greppa sina fötter alltmer.
Men ändå ska hon vara med hela tiden och se vad som händer, nyfiken liten tjej!
Försökte få en bra bild på mammas hund Wille o vår hund Ludde tillsammans med Tuva, gick sådär men den här får väl duga i alla fall!!!

Tack mamma för en trevlig & mysig kväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0