Alla helgons dag


Idag har vi varit och tänt ljus och lagt ut krans på min gammel- farmor och farfars grav och min morbrors grav. Det blev verkligen jätte fint på gravarna.
Mormor sa vid graven: Tänk om Magnus hade levt, vad han hade skämt bort Tuva. Och jag vet att han är skit stolt över mig fast han inte längre finns här men i minnena lever han alltid kvar, du var som en bror för mig♥


Tryck på bilden för större.

Idag har Tuva och jag varit o hälsat på mormor, vi åt lunch där med Tuvas gammel- mormor o morfar, efter det så åkte vi ut till kyrkogården.
Under tiden vi var borta har Tommy satt upp spotlights på framsidan, kommer bli såå bra =) Vilken duktig karl jag har, han är helt enkelt underbar♥


Tommy

I eftermiddag fick vi långväga gäster från Karlskoga, för då kom Andy och Robban på besök. Robban är ju Tommys bror och Tuvas gudfar.
Det var trevligt, fikade lite och så...


Robban o Andy

Nu sover Tuva så sött, inte sovit något på hela dagen nästan så nu var det dags. Ikväll ska Tuva och Tommy vara ensamma efterson Jag ska på tjejkväll hos Maria, ska bli kul!

Ta hand om er i höstmörkret & tänd ett ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0