Babyfika hos Tuva

Dagens Värdinna:


Dagens Gäster:




Idag har Tuva och jag fått sällskap av Linus (längst upp till vä), Vilgot (längst upp till hö), Siri (länst ner till vä) och Ida (längst ner till hö). Tryck på bilden för större!

Vid elva tiden kom alla bebisar med sina mammor. Jag hade förberett en filt där de kunde busa runt på golvet med alla Tuvas leksaker. Det var spännande att se, alla ljud de har för sig, är så unika! Efter en stund så var det vissa som skulle ha mat och då passade vi mammor på att fika lite vid bordet. Jag bjöd på choklad muffins och damusugare (damsugarna hade momor gjort). Det var gott :)
Därefter busade vi igen på golvet och Siri testade Tuvas gåstol och tyckte den var riktigt spännande och Vilgot var lite avaktande när Siri höll på.
Vid två tiden gick alla hem och jag la ner Tuva i sin säng och hon slocknade med en gång. Hon var en riktig tröttis då, jobbigt och var dagens värdinna :)
Nästa gång skulle vi hem till Linda och Oskar på babyfika, det ser vi fram emot!


"Lilla tröttisen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0