En helt ny hund ;)

Efter Tuva hade fått sin gröt vid tio tiden bestämde vi oss för att ge oss ut i ovädret! När jag ska ta på Tuva sin mysiga overall, knackar det på fönstret. Då är det Tommy som står utanför och ska skotta av vår bil. Vilken karl jag har, kommer hem och hjälper en skotta bilen innan man ska iväg, inte alls bortskämd :) Därefter åker vi in till stan till Camillas trim. Å det var sjukt hallt på E4:an, åkte som en vante fram o tillbaka. När man väl kommer in till stan finns det ingen snö alls, bara blötsnö!
Lämnar Ludde hos Camilla, medans Ludde blir fin så käkar jag lunch hos min mormor & morfar. Hämtar Ludde efter ca 1,5 timme. Då var det dags för mat för lilla Tuva. Gammelmormor hjälpte dig mata i dig din efterrätt och de var så faccinerad av hur gott du tyckte det var. Men efterrätten tog snabbt slut, tyckte Tuva =/
Sedan blev det en liten snabbvisit hos Tuvas mormor, där vi fikade lite och busade med hennes matstol som hon har där med ratt på!

                     Före                                                            Efter

Kommentarer
Postat av: Anna

Å så fin han blev lilla ludde!

2010-11-09 @ 22:01:08
Postat av: Madeleine

Nu ä de ingen Bumbibjörn längre :-)

2010-11-10 @ 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0