Hem ljuva hem

Nu har Tuva & jag varit hemma här i två dagar, mysigt o lugnt. Men både hon och jag är förkylda, mest lilla Tuva :( Alla verkar lite snuviga här och där...
Vi missade ju tyvär föräldrargruppsträffen igår eftermiddag. Jag hoppas Tuva mår lite bättre på måndag när vi ska hem och fika hos en i föräldrargruppen!


            Trött Tuva som sovit...                       Pigg Tuva som vill upp ur sängen...

Igår kväll var jag inne i stan för att plocka mina bryn, hos Maria på Fem Sinnen. Hon är verkligen jätte bra, gått hos henne nu i säkert fyra år. Hon ville se Tuva, men berättade att hon var lite snuvig och inte fick följa med, det var synd tyckte hon. Jag fixade också min outfit tills på fredag, blev en mörk lila blus/skjorta/tunika från HM och ögonskugga(isadora) o mascara (clinique).
Ska ju nämligen på Lagies Night på fredag!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh ska du oxå på Ladies Night =) Jag med ska bli skoj fick det i present när jag fyllde år ...ska bli kul!

2010-11-18 @ 14:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0