Tjejkväll

Igår kväll var det dags igen, då var vi hos Maria denna gången! Hon bor ju nu i Taberg i hus så det var jätte spännande att komma dit och se hur dem har det. Det var verkligen jätte fint och deras underbara relax avd.
Det var jätte mysigt att se hennes mage också. Hon är i vecka 33 och jag födde ju Tuva i vecka 35, så vilka minnen man har när man gick med den "stora" magen.
Hon bjöd på en köttfärspaj och alkoholfritt vin, det var verkligen jätte gott!
Vi satt och tjötade i soffan om allt möjligt, har verkligen saknat de här stunderna som vi har haft nu, hemma hos mig och Maria nu. Det är verkligen jätte kul att vi kan ses igen allihopa och prata gamla minnen... Nästa gång blir det väl hos Anna.
När jag väl skulle knäppa av lite kort på dem så fick Maria ett skrattanfall när jag tänkte att vi kunde ta en bild på alla oss fyra, det blev riktigt flummigt, så som det var för några år sen!!! Vilka flashbacks...

Tack för en riktig rolig kväll med mycket skratt ♥


Karin Maria Anna

Karin Jag Maria Anna


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fina ni är :-) Har ett foto på er fyra från Fornkullegatan...ska nog leta reda på det ;-)

2010-11-10 @ 09:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0