Babyfika

Idag har Tuva och jag varit hemma hos Sofia och Lova på fika med sammanlagt 7 bebisar och 7 mammor. Det var fullt hus, de lekte på en filt och vissa åt, men det var faktiskt rätt så tyst ändå för att vara 7 bebisar! Sofia bjöd på ett jätte gott bröd, saftigt o gott! De hade det jätte fint hemma hos sig, mysigt hus.
Tuva blev jätte trött och somnade i min famn, vid ett tiden fick jag väcka henne för lite mat, satte henne upp och hon nickade till när hon satt upp, så fick väcka henne igen... Tuva, min underbara dotter! När vi kom hem sov hon i 2 timmar och vaknade till vid fyra när det var matdags igen! Hade en jätte trevlig dag med soligt väder och babyfika hos Sofia o Lova, tack för en mysig fika!
Nästa gång är det min tur, får väl se vad man hittar på för fika då...


Tuva, Siri, Ida och Lova (tjejgänget)


Närmst hitåt: Kevin, Linus och Oskar (killgänget utan Vilgot som är sjuk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0