City Gross

Idag var det premiär för city gross, så naturligtvis skulle vi ju dit och trängas bland alla andra! När vi hade gått där ett tag så upptäcker Tommy att det är väldigt lång kö ut, så Tommy går till kassan och köar medans jag letar reda på barnmat och blöjor... Det var mysigt o stå där sen, de bjöd på dricka o kaffe. Sedan träffade vi på Karin och hennes mamma, det var trevligt, Karins mamma har ju inte sett Tuva sen hon låg inne på neo-avdelningen så hon har ju växt på sig, kan man ju säga!!! Stor tjej nu!!!
När vi väl kommer fram och ska lägga upp alla varor så ska jag gå och plocka i varorna i kassen, men där står det en kille med vår kasse och plockar i varorna. Det första jag tänker är: "Du har tagit fel, du står med vår kasse". Trött som man är så förstår man att det är folk som står och hjälper till att packa i, eftersom man har stått i kö i ungefär en timma. Det var ju jätte skönt, bra tänkt där!


Tuva fick en leksak, tidning, burkmat, efterrätt, gröt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Var trevligt att träffa dig=)

Jag och mamma tog sådandär självscanning tillslut, såg att man kunde göra det strax innan kassan, och helt plötsligt var vi ute, blev vi lite arga att vi inte gjorde det tidigare, haha!

2010-10-22 @ 14:41:25
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0