Gammelmormor och Gammelmorfar


Ludde med sitt ben, Tuva i mitten (med sin nya body) med gammel- morfar och mormor.

Idag hämtade vi upp min mormor för att bege oss ner på väster för att kolla på doppresent.
Jag skulle också fixa en kedja till mitt smycke som jag fick av Tommy i födelsedagspresent från lifestone med Tuvas handavtryck och namn och hennes månadsten på, jätte fint.


Mitt halsband från lifestone.com (kedjan har jag köpt på Guldsmedjan Snarbergs)

Vi Ställde bilen utanför Sofiakyrkan och där har det ju öppnat en ny barnaffär, så vi gick in o kollade lite. Det var jätte fina kläder och saker. Så Tuva fick 3 st nya body och 3 st nya dregglisar av sin gammel-mormor o morfar, det var jätte fina mönster på, rosa såklart, även lila :) Det fanns också jätte fräcka byxor men bara i stor storlek, men det skulle komma hem.



2 st body på bild(Tuva har på sig den ena) och 3 st dregglis från "Lilla Violen".

Efter vi hade ordnat doppresent och kläder till Tuva, åkte vi hem till min morfar och åt lunch.
Idag skulle vi testa Potatis o rödspätta i burkmat till Tuva men den var inte populär, hon fick kväljningar.
Så det fick bli efterätt, någon banan-äpple puré istället...det var mycket godare!¨
Nu är både Tuva och jag trötta, hon ligger o sover medans jag sitter här och skriver av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0