Karlstad


Tuvas farmor                                       Tuvas farmor o farfar

Andy o Robban (Tommys bror)              Olivia o Anders (Tommys bror)

Nicklas 20 År! (Tommys bror)                 Pappa Tommy med Tuva i famnen

I helgen har vi varit i Karlstad och besökt Tommys familj! När vi var påväg upp, såg vi ungefär 10 rådjur och 3 älgar, tur att dem var bredvid vägen och inte på! När vi kommer fram åt vi tacos, åh vad gott, hungrig som man var!
På lördagen firade vi Nicklas, som fyllde 20 år. Vi köpte en tröja från Peak och parfym, den nya raulph lauren. Tommy har den orangea flaskan, den luktar såå gott..mm.. På eftermiddagen åt vi smörgåstårta, det var ett tag sen och den var verkligen jätte god. På kvällen hämtade vi pizza från "Sosens pizzeria", familjepizza, den var verkligen enorm men gott var det!!! Vi såg på det nya programmet "Så mycket bättre", det var faktiskt bra tyckte jag, Petters låt om Stockholm var jätte fin...
På söndag var det dags för hemfärd och Tuva var jätte trött på vägen hem, stannade i Mariestad o matade henne.
Hon sov nästan hela vägen hem och Tommy o jag var jätte trötta men nu var det bara att ladda om batterierna och gå på dop...
Haft en jätte trevlig och rolig helg i Karlstad!

Kommentarer
Postat av: Sofia o Lova

Hihi. Texten på väggen bakom Tuvas farmor tror jag bestämt att jag har gjort. Eller i alla fall hjälpt Andy att göra.

Ja världen är ju liten...

Kram Sofia och Lova

2010-10-25 @ 14:31:53
URL: http://lovamajkenbeijer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0