Barnkalas!



Idag har vi haft 1 års kalas för vår lilla dotter Tuva som fyller år på fredag. Det var ett riktigt tjejkalas eftersom lille Kevin var förkyld och kunde inte komma.


Tuva med alla sina ballonger som pappa har blåst upp...



Tuva bjöd på sjusorterskakor som hennes gammelmormor hade bakat. Kanelbullarna och tårtan gjorde vi igår kväll. Tommy gjorde tårtans innehåll och jag stod för dekorationen. Blev jätte nöjd med tårtan, den blev jätte fin och alla tyckte den smakade bra. Barnen fick en egen liten tårtbakelse och smothie till o även kex och majskrokar!


Tuva med sin rosa tamburin                         Tuvas paket

Födelsedagsbarnet fick många fina presenter! Pappret och snören som var om paketen var roliga att leka med och det tyckte Tuvas kompisar också:)


Lova o Meja busar i gästrummet     Hilma o Tuva hittade lite leksaker att leka med


Tuva, jag, Anna, Alma, Maria, Karin o pyret (mina barndomsvänner)


Barbapappa strumpor såpbubblor Prinsessgodis skål Blomma T-som i Tuva att hänga på väggen Presentkort på Krakel Tröja med stjärnor på Rosa tröja Vitt linne Rosa shorts med prickigt skärp Ett jätte fint handgjort grattiskort

// Tack alla som var med o firade Tuva och för alla fina presenter ♥



Kommentarer
Postat av: Lova

Tack snälla Tuva för att jag fick komma på ditt fina kalas!

Kram Lova

2011-04-14 @ 08:34:50
URL: http://lovamajkenbeijer.blogspot.com/
Postat av: Kaka

Tack för att jag (vi) fick komma :)

Vilken underbar bild det blev på oss tjejer (och ev. en kille i magen) <3

Puss!

2011-04-14 @ 16:56:26
URL: http://kakankaka.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för det fina kalaset! :) Och jag håller med Karin; riktigt fin bild på oss fyra och barnen (inkl. pyret). Vet inte när vi tog bild på alla oss senast. Kram kram

2011-04-17 @ 12:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0