Ett litet hjärta ♥

Idag åkte vi in till stan eftersom vi skulle fixa kläder till mig och doppresent till lilla Alma som döps nu på söndag. Hittade en fin vit tröja med blommor på och ett vitt linne på once och vero moda som jag ska ha på mig på dopet. Vilka skor jag ska ha vet jag inte än, kanske hitta några i garderoben annars får jag ta en sväng till A6:) Tuva hittade en fin doppresent från henne och jag hittade också en, så två paket som jag inte kan tala om vad det är, för Almas mamma läser nog bloggen!


Tuva i sin mormors famn på 1 års kalaset!

Efter ett snabbt besök på stan begav vi oss mot Tuvas mormor. Tuva fick redan sitt påskägg idag och det var ett jätte fint silverhalsband, ett litet hjärta. Det hängde så fint på lilla Tuva. Så fick hon en liten mjukis påskhare också:)


Mormors hand och Tuvas hand med silverhalsbandet, "Ett litet hjärta"

Påskharen och halsbandet som Tuva fick av sin mormor

Tuva tackar för halsbandet o visar upp det så fint

Vi åt även en god lunch, potatisgratäng med kött och sås. Efter lunchen var vi så slöa och Tuva var jätte trött. Efter en stunds gnällande somnade hon en stund i vagnen. Medans hon sov satt vi och tjötade på hennes ballkong. Det var ju jätte varmt ute ju, måste varit sommar värme!

Tuva åt vid fyra och efter det kom två "påskkärringar" och ringde på dörren o lämnade ett fint påskbrev och ville ha godis, riktiga små söta ungar.
Tuva tyckte det var jätte roligt och ville gå till dom.

Tuva vill ju bara stå och gå hela tiden... Hon började ju ta 6-7 steg själv utan stöd men nu har hon ökat så nu går hon 12 steg själv utan stöd...så himla underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0