Brudtärnor!

Igår kom mina barndomsvänner (Maria med sin Alma, Anna med sin valp Tuuli och Karin med sin Meja) hem till oss och fikade lite. Det är alltid lika roligt att ses och denna gången hade jag en stor fråga att ställa till dem. Jag frågade nämligen om dem ville vara mina brudtärnor och det ville dem med tårar i ögonen...det blev en känslosam stund med kramar... Det ska blir jätte kul att ha dem som mina brudtärnor och jag ser fram emot min möhippa som dem pratar om...haha;) Det är mycket bröllopsplanering nu och i fredagsförmiddag provade jag min första bröllopsklännning hos Kristinas brud o fest inne i stan...man kände sig så fin och det blev lite mer verkligt att man ska gifta sig♥


Alma, Maria, Karin med lilla Meja i sin famn.


Anna med sin nya familjemedlem Tuuli som är 9 veckor.


Tuva o Alma tävlar om vem som kan puta med munnen mest;)


Plockat fram massvis med leksaker till Alma o Meja på golvet.


Lilla Tuuli siktar in sig på alla leksakerna...

   
 Ludde o Tuuli leker           Tuva o Tuuli              Jag gosar med Tuuli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0