Det går bra nu!

Igår var Tuva på förskolan klockan halv tio och Tommy lämnade av henne och fick åka därifrån. Det var tänkt att han skulle komma vid elva tiden igen men då ringde dem till honom och sa att det gick så bra, så hon skulle få äta på förskolan och Tommy fick då hämta henne vid tolv. Det hade gått jätte bra och hon hade ätit bra, soppa med bröd till. Hon hade suttit stilla i en av frökens knä när dem sjöng...

Idag var det samma tid som igår hon började på förskolan men inte samma tid att hämta. För idag var det dags för Tuva att sova på förskolan efter maten och då fick Tommy hämta henne vid två tiden. Hon hade även idag ätit bra, köttbullar o makaroner. Vid kl.12.20. somnade hon i frökens knä och hon försökte lägga henne ner på madrassen men då vaknade hon till, andra gången hon försökte gick det bätte och hon sov vidare till kl.13.55. Jag tycker det är helt fantastiskt att de kan somna så många, men de är väl trötta efter all lek! Tuva var den sista som vaknade o när hon vaknade, började hon leka direkt. Fröknarna var imponerade:)


När jag slutade jobba idag, kom jag hem till en sovande Tuva.
Hon sov även 1,5 timme när de kom hem från förskolan...sliten♥



ZzZzzZzzZzz...


Nyvaken liten tjej som är pigg igen!


Tuva blickar ut genom fönstret...


Idag kom också namnnapparna på posten som vi beställt!
Har gjort det innan o jag rekomenderar det, jätte fint med namnet på!
Gå in på Namnnappen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0