Mysig Alla ♥ Dag!


Tuva på golvet, hasar sig bakåt i alla fall=) Hon har börjat röra sig mer på golvet nu, på rumpan också med hjälp av fötterna o trycker ifrån. Krypa? Det är inget för Tuva det=) hehe! Hon har börjat härmas också, en liten "Härmapa". Om vi skakar på huvudet o låter ungefär såhär "buuhrr" så gör hon likadant, hon härmar efter. Var hos BVC igår också då gjorde hon så med, dem bara skrattade Gunvor och hennes praktikant. Och om vi frågar Tuva : Vad är vovven? Så kollar hon ner på golvet och säger: Ahdaa Ahdaa...!!! Hon är för härlig lilla Tuva, älskade dotter♥

Tuva 14/2
8560 gram
70,5 cm
43,5 huvudomfång




På förmiddagen kom Tommy förbi med blommor till mig, dem rosa, en underbar bukett! Tack så jätte mycket älskling, finns inga ord på hur mycket jag älskar dig♥
Tommy fick röda rosor av mig och av Tuva fick han en liten nalle som det står "Pappa Du är bäst" med ett kort taget för ett tag sen men gjorde om det i ett fotoprogram med hjärta runt omkring Tuva.


Tuva var jätte trött i går kväll eftersom vi hade tid hos BVC halv 2 och det är ju hennes sovtid så hon fick välling lite tidigare ikväll och sov redan vid halv 7 och har sovit hela natten lång:) Hon sover än, men snart ska hon ha välling!
Tommy och jag åt rostbiff och potatissallad med grönsallad o vitlöksbröd till röttvin, det var jätte gott! Till efterätt som jag hade gjort på eftermiddagen: Hemmagjord kladdkaka med grädde o hallon och blåbär, mums!


Under tiden vi åt får jag ett samtal om att ett blomsterbud är påväg till oss och hit kommer det en härlig bukett av rosa/vita tulpaner med en jätte fin hjärtformad ballong av min älskade mamma till oss tre! Tack så jätte mycket♥


Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken lycka ni ha! Jag är inte olycklig, långt därifrån :) men ert liv låter underbart!

2011-02-15 @ 09:35:36
URL: http://karemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0