Babylunch



Idag var det dags igen! Träff med föräldragruppen, men denna gången var det hos Sofia och Lova. Först kom Camilla o Kevin hit. Vid elva tog vi en promenad hem till Sofia o Lova, bor ju inte så långt ifrån. Det blev massa bus o lek för Tuva med alla Lovas leksaker:) Dem bjöd på lunch, det var jätte gott!
Efter träffen tog Camilla o jag en promenad med Ludde till mobis, fram och tillbaka. När vi kom hem till mig var vi helt sega och trötta. De små skulle ha lite mat och då passade vi på att fika lite. Sedan kom Tommy hem från jobbet...


Kevin o Ludde efter promenaden

Efter långpromenaden blev det lite mer bus o lek för Tuva och Kevin


Kommentarer
Postat av: Kaka

Tack för din fina kommentar på bloggen =)

Nej jag har inte sökt det än, har inte fått mina papper än, ska få dom när jag ska till barnmorskan om typ 2-3 veckor!

Ha det fint sötnos!

2011-02-23 @ 13:47:23
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0