13 Januari 2005


Magnus o jag på mc-kortegen i stan

Idag är det 6 år sedan min morbror gick bort i en hjärtinfarkt och somnade in.
Vi åt lunch den dagen ihop med min mamma, mormor o mofar. Efter det så gick han upp till sin lägenhet. Han skulle egentligen åka och jobba igen... Vid fem tiden ringer mormor till honom utan svar och mamma sms:ar honom men får inget svar då heller. Då bestämmer sig morfar för att gå upp till honom. Han hittar honom livlös och försöker få liv i honom men det går ej. =´( Två ambulanser kommer därefter men det går ej...de tar med honom i ambulansen till sjukhuset...
Jag var o tränade badminton som vanligt på en torsdagskväll och tränaren skjussar mig till akuten och möter upp mamma utanför. Kommer in på akuten, förstår att det inte stå rätt till. Får beskedet i ett litet rum och finner inga ord.


Jag o Magnus på Långasand, jag sittandes på hans motorcykel.


Min morbror var som en bror för mig, träffade han dagligen...
Han lämnade oss alldeles för tidigt i livet!!!
Jag hoppas, jag vet att han har det bra där han är nu, saknar!



De här låtarna hade vi på hans begravning:








De här sången har en vän till Magnus gjort till minne av honom:


♥Vila i Frid♥
...vi ses i Nangijala...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

♥ Fint Tilla ♥

2011-01-13 @ 22:47:47
Postat av: Kaka

Så fint gjort, men så hemskt är det! Samma år, 2 månader senare så gick min faster bort, alldeles för ung!



Och sen måste jag bara säga, bilden från långasand, gud va söt du är på den, ser helt utmattad ut och typ "hur ska jag överleva denna åktur om han ska köra sådär"..hihi..

Puss!

2011-01-14 @ 19:07:09
URL: http://kakankaka.blogg.se/
Postat av: Pelle

Saknar den mannen så in i h-vete. Tack för att ni använder "min/er" låt denna dag. Jag blir rörd av det!!

2011-01-14 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0