♥ Ja ♥



I fredagskväll gick Tommy ner på knä för att fria till mig. Från att ha en tår i ögat till att vara den lyckligaste så svarade jag naturligtvis ♥Ja♥.




På torsdagskvällen åkte vi upp till Karlstad för att fira att vi varit ihop i fem år. Tuva fick vara hos sin farmor. På fredagsförmiddagen gick vi i stan och åt lunch. Vid tre tiden checkade vi in på hotellet. På kvällen friade Tommy till mig och vi badade badkar och drack champagne. Vid åtta tiden hade vi bokat bord på Tiffany´s, en jätte fin restaurang med jätte god mat och bra service!
På lördagen var vi ganska trötta och åt en fantastisk frukost med Gert Fylking som var på hotellet (alla radiomänniskor var där).
Vi längtade efter Tuva och åkte hem till dem för att umgås.
Det hade gått jätte bra med Tuva, sovit bra och ätit bra:)
Haft en underbar helg!!!

Elite Stadshotell i Karlstad






Restaurang Tiffany´s



Förrätt: Vitlöksfrästa räkor med chili och persilja på plocksallad med limecreme
Varmrätt: Jag: Oxfile Proncale (råstekt potatis smaksatt med vitlök)
Tommy: Älgfile, gräddkokta kantareller med bacon, friterad
palsternacka och rösti gratinerad med Västerbottenost
Efterrätt: Hemlagad vaniljglass med varma hjortron
Vinflaska och dessertvin


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh!! Grattis :)

2011-01-31 @ 09:10:14
URL: http://karemalm.blogg.se/
Postat av: Madeleine

♥ Ni är underbara ♥

2011-01-31 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0