Lite allt möjligt!

Igår fick jag sakerna från www.libero.se, är ju med i deras klubb på internet och varje blöjpaket får man poäng för. Så när man kommer upp i vissa poäng, kan man välja saker man kan få i deras "poängshop". Men det finns inte så jätte mycket att välja på om jag ska vara ärlig. Men Tuva tyckte om sakerna i alla fall=)

                         En spegel och en kanin-handdocka

Igår var vi på City gross och handlade, det var väldigt lugnt där. Det var Tuva o jag och pensionärerna=) Vi tog också en sväng till blomsterlandet för att köpa blommor till köksfönstret. Hittade två jätte söta rosa krukor och rosa växter till, blev jätte fint i hennes fönster. Vi kollade också in i mattaffären "Jörgens mattor" uppe på Eurostop, hittade en barnmatta som jag tänkte skulle passa bra i Tuvas rum. Så den tog vi under armen och sedan var jag fullpackad som en åsna när vi skulle gå till bilen=) Expediten undrade om jag klarade av det, men är man envis så är man!





Bilderna är från www.jorgensmatthus.se

I går hämtade jag Tommy efter jobbet och vi begav oss mot familjecentralen Knuten för träff med föräldrargruppen. Det var trevligt eftersom vi missade förra gången för att Tuva var sjuk. Men vi mammor träffas ju varannan måndag.



Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, dom krukorna såg jag i reklamen de såg jättesöta ut! Hoppas det blev bra :)

2011-01-26 @ 12:18:54
URL: http://karemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0