God mat och trevligt sällskap

I går åkte vi in till stan. Åkte upp en sväng till "Ohlssons" som ligger på Österängen som har lite allt möjligt. De har även byggt ut, så det är himla stort!
Hittade en jätte gullig morgonrock till Tuva i storlek 74.


Tuva i sin rosa morgonrock med pappa, nybadad!

Efter det så åkte vi till min mamma och strax efter kommer min mormor & morfar o ska äta kokt lax. Åh, det är ju så himla gott och det var ett tag sen som man åt det. Till efterrätt blev det ostkaka som mormor brors fru hade gjort, jätte gott med glass och fruktcocktail.


Laxen som min mormor o morfar har tillagat...mums!


Tuva visar upp sina nya mockasiner

När vi kom hem tog jag en 30 minuters promenad själv med Ludde. Det var jätte skönt, solen sken och det var varmt ute...underbart! Välbehövlig promenad efter lunchen, kan man ju säga=)


På kylning ute i snön på altanen, pefekt!!!

På kvällen kom Harry & Sofie på en bit mat. Alltid lika trevligt när dem kommer!
Vi käkade och drack lite vin och pratade. Såg även premiären av "Let´s dance", verkar blir en bra omgång av dansare=) Ludde hittade sin plats hos Harry när vi satte oss i soffan o käkade chips... Tuva la sig vid sju tiden innan vi åt och hon låg o pratade med sig själv innan hon somnade helt, duktig liten tjej vi har!
 
                                      Sofie o Harry

 Ludde har fått en ny kompis        Tuva innan läggdags - tröttis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0