Lugn helg...




I torsdagskväll var Tuva lite gnällig och kändes varm så jag tog febern på henne och fick en chock, 39,7. Ingen förkylningen men hög feber. Den natten sov inte den lilla familjen en hel timme...men sedan somnade hon framåt morgonen.
Nu började jag känna mig febrig och jätte ont i halsen. Jag blir dunder förkyld och Tuva börjar bli lite förkyld men verkar ha ett väldigt bra imunförsvar:)
Så den här helgen har varit väldigt lugn. Tommy har klarat sig som tur är. I fredagskväll hämtade han mat från Pallas Athena, det är ju mums! Hyrde film och köpte godis från Hemmakväll, så den kvällen åt vi o kollade på film. De andra nätterna har Tuva faktiskt gått över till sitt vanliga jag och sovit hela nätterna.



Tuva med sin pappa o den nya leksaken "Ank-tåget"

I lördags blev Tuva 9 månader och Tommy var inne i stan för att handla så han svängde förbi 1 klass och köpte den här fina leksaken. Ett ank-tåg, om man drar i snöret så låter det "kvack,kvack", jättegullig leksak! Men jag undrar om pappan tycker leksaken är roligare att leka med än vad Tuva tycker ...(haha).

Igår var det ju premiär för Solsidan, det är ju bara för bra! Hela familjen satt bänkad framför tv:n utan Tuva som låg och sov vid den tiden. Annars har helgen varit väldigt lugn, mysig helg i hemmet! Tuva har ingen feber kvar, så snart är vi tillbaka till verkligheten igen!!!

I helgen fick vi också kläderna som vi beställde till Tuva.


Bilderna är från ellos.se


Kommentarer
Postat av: Kaka

Hoppas du med mår bättre snart! Och låt tommy leka med ank-tåget,haha!och krama den lilla hönan från mig!

2011-01-17 @ 11:58:51
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0