Tuva-Bus!

Tuva...Tuva-Bus...♥



Varför krypa fram när man krypa lite bak? Ja, den frågan ställer vi till lilla Tuva men hon ställer inte upp på någon kommentar om denna sak!
Hon satt upp i vår säng först när hon "tippad" fram och kom på magen som ni ser på bilden ovanför. Upp med baken och skjut ifrån men bakåt för Tuva... Vill krypa fram men det går bara bakåt=)

Hon har sina idéer Tuva, väldigt bestämd och envis liten flicka!

Hon har också börjat "guppa" när hon sitter på rumpan fram o tillbaka, med en väldigt fart i sin matstol o åker bakåt med den, farligt verre´!
När Tommy sa Nej till Tuva idag så stannade hon upp o kollar lite oskyldigt på Tommy o sedan vidare med blicken mot mig som att jag skulle hjälpa henne. Efter en stunds tittande på oss börjar hennes läpp darra och brister i gråt, det var rätt intressant att hon visste att hon gjorde fel.

Idag fick Tuva sina första mockasiner, två par Hello Kitty mockasiner, jätte söta.
Hon undrade vad jag höll på med när jag satte på henne dem, undrade vad det var för nåt. Ville ju såklart bita i dem med...allt till munnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0