Lilla Meja




Äntligen fick vi träffa lilla Meja♥



Idag fick vi besök av min barndomsvän Karin och hennes lilla dotter Meja som föddes för tre veckor sedan. Hon var så söt och liten. Man kommer knappt ihåg att Tuva har varit så liten (ännu mindre eftersom jag födde henne förtidigt). Hon var så lugn och fin, sov mestadels av tiden dem var här. Fick även hålla henne och även då slumrade hon till lite och sedan passade hon på att göra ett riktigt stort kalas, när hon befann sig i min famn.

Tommy hade bakat både kanelbullar och rulltårta idag, så det bjöds det på när de kom. Vi hade köpt en rosa body med små hundben på i Smögen och en liten nallebjörn från Theodore´s home i Stockholm. Tyckte det var sött!



När jag höll Meja ville också Tuva kika på henne så jag satte mig ner på golvet och då satte sig Tuva precis i jämte mig och ville känna på henne.
Hon tog hennes lilla hand, det var så sött...



Tuva förstår ju inte än att man måste vara försiktig med lilla Meja, men på den här bilden ser det ut som hon är jätte försiktig och klappar fint på hennes lilla huvud... Tuva tyckte Meja var spännande att se o känna på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0