Rapport från trädgården!

Idag var vi uppe tidigt och Tuva fick välling lite efter sju. Sedan blev det in mot stan för att göra ett besök på torget, där vi även träffade min mormor o morfar som också var där. Vi köpte "lyxbullar" som vanligt och rökt makrill o färskpotatis som vi hade till lunch sen. Hittade även en fotboll och tennisbollar till Tuva eftersom hon älskar bollar! När vi kom hem blev det trädgårdshäng nästan hela dagen eftersom det bjöds på soligt väder, helt underbart!!!


Tuvas framtida karriär?


När vi kom hem från Smögen blev vi glatt överaskad av vårt land!


  

På förmiddagen gjorde Tommy poolen ren och grannflickan Hilma som är lika gammal som Tuva kom över eftersom hon var nyfiken på vad han gjorde. Så Tuva o Hilma lekte en stund med Tuvas nyinköpta bollar i trädgården. Efter det blev det poolhäng, det tyckte Tuva var jätte skönt. Medans far o dotter badade passade jag på att göra lite lunch. När Tommy skulle torka henne höll hon på att somna i hans famn, det såg så himla mysigt ut, som en liten bebis igen:) När Tuva ätit var hon så trött så hon somnade en timme. Nu var det dags att hämta min mormor o morfar för att fika hos min mamma och där blev det mycket bus & spring för Tuva!


Hjälper pappa att klippa gräset... -Blir inte billigt för pappa!

Bjuder på lite sköna bilder på Tuva från vårt altandäck...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0