14 månader

Idag är vårt lilla charmtroll 14 månader! Hon har ju gått länge nu och nu är det inte bara att gå utan nu ska också lilla Tuva springa också, det ser så härligt ut! Hon visar också en stark vilja vart hon vill gå/springa...


Tuva kommer gåendes på bild från i helgen...

Har varit mycket dålig på att uppdatera min blogg det senaste, men helt ärligt har det kommit viktigare saker i mellan. Tommy och Tuva har tvättat, städat och handlat i veckan. Alltså vardagsbestyr som måste göras och jag är helnöjd när jag kommer hem från jobbet. När jag kommer hem så tar jag hand om Tuva och Tommy börjar i badrummet och så har det varit i veckan nu, det börjar lida mot sitt slut med det lilla badrummet... Det kommer bilder när det är klart!


Tuva ätandes av sin lunch som bestod av:
färskpotatis med skinka o dill/majonässås, morötter o ärtor.



Tommy fogar väggarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0