4 Juni -88

Den 4 Juni 1988 fick min mamma mig på min morfars 50 års dag så vi fyller år på samma dag. Jag tycker det är rätt häftigt o vi har alltid firat ihop år efter år...



På morgonen kom Tommy o Tuva med frukost på sängen och sjöng för mig! Jag fick min present på morgonen från dem. Jag fick ett jätte fint "mamma-dotter" halsband som ni ser ovanför på bilden. Två kroppar som formar sig som ett hjärta. Mycket fint tycker jag! Tack så mycket mina älsklingar♥





På eftermiddagen åkte o köpte blomma o hämtade upp mormor för att åka upp till sjukhuset för att besöka min morfar som fortfarande ligger på Hjärtvårdsavdelningen. Han ville inte firas däruppe så vi får ta det när han kommer hem men vi gjorde ett litet besök ändå. Han börjar bli piggare o äter o dricker nu så nu hoppas vi att han kommer hem i början av nästa vecka.

Efter det åkte vi o hämtade smörgåstårtan från Bernards o firade mig hos min mamma. Jag fick pengar som jag kanske ska göra mina naglar för och lite går till smink. Tuva åt också smörgåstårtan o gillade att klabba som bara den...





När vi kom hem blev det ett litet dopp i poolen för både Tuva och Tommy. Först var det lite kallt tyckte Tuva o ville inte hoppa i utan ville bara stå men sen vänjde hon sig, så hon satte sig ner till slut. Plaskade runt men ville inte blir blöt i håret eller få vatten i ansiktet, då sa hon ifrån minsann!



Tuva på upptäcksfärd...



Tuva går jätte bra nu och vill inte sitta still!



Tuvas äppelträd som hon fick av sin morfar för exakt 1 år sedan idag!



På kvällen blev det grillat med ett glas vitt till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0