Grattis Mamma!

Grattis till min bästa mamma på sin födelsedag ♥ 



Idag är det ingen vanlig dag utan det är min mammas födelsedag och det firade vi med jordgubbstårta på eftermiddagen med min mormor o morfar. Av oss fick hon presentkort på Ikea eftersom hon vill ha nya tallrikar. Så hon fick en liten rosa "goodiebag" med presentkortet i o lite annat smått & gott från Ikea:)



Min mormor o morfar hugger in på den smarriga jordgubstårtan...



Tuva med sin pappa, busar runt innan fikat...


Jordgubbstårtan av mig o min mamma!


Tuva visa sina nya skor i handen.    Tuva med sin fest-outift.

Dagens outfit för Tuva:
Blus från Gekås
Tröja från HM
Vita jeansleggings från "Bloms"
Skor från skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0