Studenten 2007!!!

För fyra år sedan tog jag studenten...

Tänkte på alla som tar studenten idag i Jönköping, vilket dåligt väder dem fick, stackars dem! Vi hade perfekt väder och jag gick på omvårdnadsprogrammet samhäll på Erik Dahlbergsgymnasiet, så vi tog jätte fina kort nere vid vättern eftersom det var sol och klarblå himmel! Vilken dag detta var, vill också åka på flak igen och skrika "Jag har tagit studenten, fy fan vad vi är bra"...
Dagen gick för fort och vilka minnen man har från den dagen♥

Var ju hos mamma idag och hon bor ju vid Bäckadal så vi såg/hörde alla flak, utspringningslåtar, studenter som sjöng, musikkår, massvis med folk att titta på... Vilket tryck det var däruppe med musiken!!!


Foto på mig nere vid sjöbo innan fotografering av klassen...


Precis sprungit ut och ska upp på flaket o åka iväg för att fira...


Klassen OPS3A!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tiden har gått för fort. Tänk så mycket som hänt de senaste åren ♥ Kram

2011-06-10 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0