En Vecka...

...ja nu har det nog gått en vecka sen jag skrev här sist...

När Tuva blev frisk från sin magsjuka så åkte jag på det i veckan och då tappade man all energi och orkade knappt med sig själv men det var en natt och en dag som jag hade det, så det avtog rätt snabbt men det räckte gott och väl, usch!

Så när jag började friskna till så åkte vi iväg till Ullared, äntligen så blev det av! Hade ju tänkt och åka förra veckan men då var ju Tuva sjuk så nu kom vi iväg och det blev mycket inköpt!




-Kläder-Leksaker-1 års presenter-Heminredning-Plastpåsar-Hundsaker-Fotopapper-Hygienartiklar-Väskor-Påskduk-Påskägg-Kuddfodral-Handdukar...



Vit ram med Tuvas dopkort i, LOVE bokstäver i silver, Tre ljuslyktor som det står "Carpe Diem" på och ett kuddfodral med en fransk text på...allt detta från Ullared!

Vi åt på den nya restaurangen och det var jätte fin mat och billigt var det också. Det kändes lite som man var på Ikea fast maten var mycket bättre.



När vi skulle åka hem så åkte vi ner till havet och kollade, Älskar havet♥

Tuvas gammel- mormor o morfar hade Ludde medans vi var i Ullared och när vi ska hämta honom blir vi bjudna på potatis o koldolmar, det var jätte längesen jag åt det. Det var jätte gott!! De hade också köpt kläder till Tuva, två bodys och en velour klänning.



I fredags var det ju "Våffeldagen" men vi firade den hos Tuvas mormor igår och det var efterlängtat att äta våfflor. Tuva fick också smaka och tyckte naturligtvis att det var gott, allt går ner nuförtiden:) hehe...
Tuvas mormor hade också beställt en klänning från ellos.se och Tuva fick den igår. Det var en rosa-vit rutig klänning från Espirit, jätte söt till sommaren!

Annars har Tommy haft fullt upp med badrummet och det börjar gå framåt nu och jag hoppas att det är klart innan Tuvas födelsedag men vi får väl se hur det går...
Han är jätte duktig och ser fram emot slutresultatet!



Igår var det "Earth hour" och vi släckte verkligen ner allt, även utebelysningen och tände ljus o hade det jätte mysigt. Tommy och jag spelade "fia med knuff" i en timme, det var nyttigt att strunta i tv:n! Tände även ljus utanför, vid entén.

Haft en mysig helg med lilla familjen!

               
  Tommy vid stranden          Tuva i sin bilbarnstol          Trötta-ballong-välling
                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg väska :-) jag köpte likadan, shit va billig men ändå rejäl!

2011-03-27 @ 21:11:32
URL: http://annajson.blogspot.com
Postat av: Kaka

vad mycket fina grejer du/ni har köpt :) Och skönt att ni mår bättre!

Kan du ses imon tror du?

Puss!

2011-03-28 @ 09:47:09
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0