Jag klarade det!

I två veckors tid har jag bara levt på naturdiet, alltså bara druckit shake och ingenting annat. Visst har jag fuskat lite då och då men annars har det varit en ren bantningskur. Det jobbigaste har väl varit att inte fått tugga på något.
Men det har ju givit resultat så att säga och jag har gått ner 5-6 kg de här två veckorna. Och idag börjar jag äta igen men inte som vanligt utan jag byter ut en shake åt ett mat mål och det är mycket efterlängtat, ska bli gott att tugga!
Men jag har ju några kilon till att gå ner, så riktigt än är jag inte i mål, så nu blir det mycket sallad och långa promenader i vår:) Det är bara att kämpa vidare!


Bilden är från www.naturdiet.se


Kommentarer
Postat av: Kaka

Vad duktig du är gumman :)

Puss!

2011-03-14 @ 10:12:38
URL: http://kakankaka.blogg.se/
Postat av: maria

Bra jobbat! Go for it girl! Ska försöka mig på o gå ner i vikt här me, men tycker de e svårt att hitta motivationen. De känns så olika från dag till dag liksom. Har du några tips?

2011-03-14 @ 15:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0