Shopping på A6...


Vid tio tiden fick Tuva sin gröt som vanligt och sedan begav vi oss in mot stan för att hämta upp Tuvas gammelmormor för att sedan bege oss upp till A6 en sväng. Jag skulle kolla efter kläder till Tuva som hon ska ha på sitt ett års kort och ett års kalas:) Vi gick till barnklädesaffären "Espirit" och de hade fått in vårkollektionen o vem kunde motstå den fina rosa halvkoftan till vä på bilden och den härliga blommiga rosa klänningen? Inte vi i alla fall så gammelmormor betalade kalaset och Tuva kommer ju bli så fin på sitt ett års kort. Inte lite bortskämd eller så! Efter det gick vi till Kappahl eftersom Tuvas gammelmormor skulle lämna tillbaka ett par byxor och då hittade hon en jätte söt hängselkjol och en vit body med krage på.



Nu började det närma sig lunch och vi gick bort till "Majoren" och åt deras populära salladsbar som man får välja fritt ifrån. Det är ju så gott:)
Tuvas gammelmormor bjöd på lunchen och sa: Detta är din "namnsdags-lunch" och jag tackade! Ja för idag har jag namnsdag, det är ju Matilda idag!!!


Gammelmormor matar Tuva medans jag får i mig lite mat, mycket att se för Tuva...


Kommentarer
Postat av: maria

Vilken fin klänning o kofta! :) Sicken 1-årsbrud de kommer bli. Shit, 1 år! Känns jättekonstigt..har ju gått megasnabbt. Minns de som igår när du o Anna va hemma hos mig o fikade o vi tog kort på magen... (om 2 veckor e de 1 år sen)...oh my god!

2011-03-14 @ 21:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0