Hålla handen



Idag har vi haft finbesök av min kära barndomsvän Maria och hennes lilla dotter Alma på fika. Hon är så liten, så liten och söt med jätte mycket hår på huvudet!
Jag fick hålla henne och var lätt hon var i jämförelse med Tuva nu. Bebislukten, så mysigt var det! Det kändes som det var igår Tuva var så liten men det är ju snart ett år sen hon var så liten...tiden går för fort tycker jag!
Tog kort på dem ihop på rygg o mage och då tog Tuva sin hand på Almas lilla hand och ville hålla om henne, så sött♥ Tuva var lite nyfiken på Alma!
Tuva är 11 månader och Alma är 2 månader, så det skiljer 9 månader på dem.

                             

                                         Tuva ville hålla Almas lilla hand...


Kommentarer
Postat av: Maria

Blir ju alldeles lipig när man ser Tuva sträcka sig efter Almas hand. Såååå jäkla gulligt! Naaaw, våra små älsklingar :)

2011-03-15 @ 15:55:31
Postat av: Kaka

Åh mina finaste flickor <3

2011-03-15 @ 16:24:45
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0