Vem vinner?


Ikväll är det ju finalen i Melodifestivalen och vem ska ska gå vidare till Eurovision i Tyskland? Personligen tycker jag alla är bra, men har ingen speciell favorit. Sara Vargas låt är ju jätte fin, The Moniker är ju seger tippade, Danny och Erik Saade har ju nästan likadana nummer, Linda Bentzing låter som vanligt bra, Sanna Nielsen med en riktig slagerlåt och Swingfly med en härlig och svängig låt. Nicke Borg med sin lite rockiga låt, Brolle och the playtones är inga favoriter hos mig. Det ska bli spännande och se vem som vinner ikväll!
Vem tror eller vill ni ska vinna ikväll?


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag diggar The Moniker och The Playtones! =)Brolle e bara snygg! Ha de så mysigt me familjen ikväll!

2011-03-12 @ 18:36:30
Postat av: Kaka

Jag tycker the moniker eller nicke borg ska vinna, de är dom enda låtarna som är bra! Och håller med Maria, Brolle är bara snygg! haha!

Puss!

2011-03-12 @ 20:43:54
URL: http://kakankaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0