Shopping i Göteborg!

Tuvas shopping:


Gant solhatt köpt på NK i Göteborg


Strumpor med möss o ränder på, Strumpbyxor med björn på, köpt på Cubus


Vit trenchcoat med en blommig sjal till köpt på Zara


Tre t-shirtar:
En blå med en rosett på.
             En grå med tryckt text på I ♥ dad
                        En vit med röd rosett på o tryckt text på.
          Ett par blå jeans med rosett på

Allt detta kommer från Zara

  
Tuva modellar lite och visar upp sina nya kläder...


Alla dessa gosedjur vann vi på Liseberg


Tuvas 1 års present från lille Tage :)


Vår shopping:

      
Jacka från HM         Skor från Scorett          Skor från Nilson shoes


Kommentarer
Postat av: Maria

Inte lite ni vann på Liseberg! hahha ;) Så söt hon är med sina kläder. Riktig fotomodell ju! :)

2011-05-23 @ 11:58:14
Postat av: Hanna

Vilka fina kläder du handlar!!!!! du är nog värre än mig och det trodde jag inte gick haha ;) jätte fina! förresten ses snart, såg nyss att jag inte svarat på ditt mail! alltså jag är så tankspridd just nu men flyttstädar här i helgen sen flyttar vi till min mamma och då har jag det lite lugnare i två v ca ;) kram

2011-05-23 @ 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0