Vardagen...

Idag hämtade jag Tuva på förskolan som vanligt! När vi kom hem tog vi en liten promenad med Ludde och Tuva skulle bestämt hålla bajspåsen när Ludde hade bajsat, jag fick inte hålla den! När vi kom in fick hon mat vid fyra tiden och sedan begav vi oss mot stan till Tuvas mormor. Tommy och jag skulle få lite egentid tillsammans och passade då på att kolla på doppresent till min barndomsvän Karins dotter Meja. Hon ska nämligen döpas på lördag, ser verkligen fram emot det! Tuva var hos sin mormor och de hade gått jätte bra. Vi passade även på att äta en bit mat på stan och det var riktigt mysigt. När vi kom för att hämta Tuva hade det gått jätte bra och hon var hel nöjd men en trött liten Tuva som skulle hem och få sin välling. Efter vällingen var hon helgo och skulle bara pussas o kramas, vår lilla ögonsten♥


Tuva och Ludde ute på höstpromenad

När Tuva hade somnat passade vi på att sätta oss ner med planeringen inför vårt bröllop i sommar 2012. Vill inte avslöja något här mer än att Sandserydskyrkan är bokad den 30 Juni. Tycker verkligen den kyrkan är jätte fin och lagom stor.
Nu är det mycket som ska stämma in och bokas...


Sandseryds kyrkan - här ska vår stora dag bli!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så kul! grattis i förskott ;) min syster döpte millie där, verkligen en jätte mysig kyrka! kram

2011-11-09 @ 13:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0