Vincent shoes store

- a big step for small feet...

Eftermiddagen började med att jag hämtade Tuva på förskolan vid två tiden och då satt de vid bordet för att äta mellanmål. Så jag fick slå mig ner där vid bordet med alla barn och Tuva åt som bara den. Såg riktigt roligt ut och man kan säga att jag var rätt uttittad av alla de små. Förskolefröknarna hade o göra, "jag vill ha det o den andre jag vill ha det"...fullt upp:) Sedan var det dags för att bege sig hemåt!
I morgon är det dags för fotografering för Tuva och de andra på förskolan...


Bilden är lånad av Vincent skor

När Tommy slutat jobba åkte vi in till stan för att kolla på skor till Tuva, inför vintersäsongen. Vi gick till Vincent skor som ligger i den ny gallerian "Ansvaret". Var där i lördags också o kollade på skorna, de har så mycket fint! Vi bestämde oss för att köpa ett par riktigt bra allvädersstövlar till henne, man fick även med sula och sockar nu på erbjudandet. När Tuva skulle prova stövlarna och vi skulle se hur hon gick i dem, ville hon bara upp i expeditens famn och hon tog upp Tuva i famnen och hon trivdes bra där...hehe, undra om hon trodde att vi skulle lämna henne på förskolan?


Tuva testar sina nya skor o hon älskar att springa i dem!

Lagom tills vi kom hem, kom också Linas matkasse och tur att vi kom som vi gjorde! Denna vecka blir nog bra och det verkar vara goda recept. Ikväll gjorde vi Rödspätta med dill- och philadelphiafyllning och potatismos. Det var verkligen jätte gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0