Nu börjar verkligheten...

Idag började allvaret för Tommy (jobba) och för Tuva innebar det att två veckors inskolning på förskolan var klar o att hon ska gå de tider vi jobbar... Det blev en tidig morgon för Tuva men hon var ganska pigg eftersom vi hade gått o lagt henne vid sex igår kväll och sovit hela natten, helt utvilad! Jag gick lite innan Tuva och Tommy o när hon fick sin välling så vinkade hon hejdå till mig, så söt♥


Tuva är pigg fast klockan bara är sex på morgonen!


Välling-time innan de skulle åka till förskolan...

Lämningen gick som vanligt bra vid sju tiden innan Tommy skulle vidare till jobbet.

Vid tre tiden slutade jag och eftersom jag slutar innan Tommy så var det min sak att hämta Tuva på förskolan. Det jobbigaste är att vi bara ha bilstol i volvon och inte i svarta faran så jag fick åka o byta bil vid Tommys jobb men det var ändå på vägen dit men vi måste köpa en till bilstol...någon som har en till försäljning?


Efter hon hade sovit hemma fick hon en ask russin:)

När jag kom dit höll Tuva på att leka ute med de andra barnen i sandlådan. Det hade gått jätte bra idag och de säger att hon är så nöjd o glad hela tiden. Hon hade inte sovit så jätte mycket idag eftersom någon hade stökat runt lite och gråtit. Så hon var rätt så trött när vi kom hem så hon sov i en timme. I morgon är Tuva ledig från förskolan och det ska hon vara varje fredag eftersom Tommy tar ut pappaledighet då, blir skönt med långhelg för dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0