Tuva på förskolan



Tuva gungar på förskolan (bilden är tagen av Mikaela)

Idag på förmiddagen fick jag ett sms av Mikaela med ett foto av Tuva som ni ser på bilden ovanför. Det stod att hon hade hittat en liten "goding" och när jag såg att det var Tuva på förskolan så blev jag riktigt paff! Mikaela och några andra tjejer hade varit där på studiebesök... Kul att få se hur Tuva har det på förskolan när man inte är där:) Tuva verkar trivas som bara den om man tittar på bilden med världens största leende! Det var överaskande, tack för bilden Mikaela!

Det går fortfarande lika bra på förskolan och hon är nöjd säger dem. Hon äter bra och sover en timme på förskolan. Hon är självständig och idag hade hon också målat. Igår när de skulle sova skrattade hon och skulle busa men förstod att det inte var någon idé och somnade därefter. När jag kommer o hämtar henne skiner hon som en sol men vill ändå vara kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0